With the arrival of the Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis on the DS, Nintendo's longest-running rivalry has had new life breathed into it. Now Nintendo Wi-Fi Connection allows you to download a range of all-new levels - outwitting the angriest ape around just got even more fun!
Select Receive.
4. Select an empty slot, then tap Receive again. (If all the slots are full, tap a green arrow).
Tap the checkmark to connect to Nintendo Wi-Fi Connection.
6. Select the Nintendo logo at the top of the screen and tap it again to confirm.
Enjoy!
So find out what new challenges are awaiting you and your Mini Marios, all just a few taps of the stylus away on Nintendo Wi-Fi Connection!
Mario vs. Donkey Kong 2: March of the Minis is in shops now, only on Nintendo DS.