Wat is dit keer de structuur van de trainingsoefeningen?
Er zijn acht soorten duivelse training, negen soorten aanvullende training, en negen soorten traditionele Brain Training-activiteiten.
Alle duivelse training-oefeningen zijn nieuw. Het team begon met het verzinnen van pittige opdrachten, zoals de n-back-oefeningen.
Dus je bedacht verschillende trainingsactiviteiten waarbij spelers dingen moesten onthouden terwijl ze tegelijkertijd andere informatie verwerkten.
Dat klopt. We maakten verschillende prototypes, Dr. Kawashima bekeek de exemplaren die door onze eigen selectieronde waren gekomen.
We gebruikten de oefeningen waarvan Dr. Kawashima zei dat ze echt werkten voor het trainen van het werkgeheugen. Dr. Kawashima hielp ons ook bij het bedenken van oefeningen die de verwerkingssnelheid trainen, voor de aanvullende training.
Inderdaad. De duivelse training vergroot de capaciteit van het werkgeheugen, terwijl de aanvullende training zich richt op de verwerkingssnelheid van het werkgeheugen.
In het begin viel alles onder duivelse training, maar de oefeningen voor de aanvullende training zijn minder meedogenloos.
Dus de trainingsactiviteiten die de mentale verwerkingssnelheid verhogen voelen minder zwaar?
Ja. Ze liggen dichter bij de traditionele Brain Training-spellen. Als je ze tussen de duivelse trainingssessies doorspeelt, kunnen ze zelfs ontspannend voelen. We hebben ze aanvullende training genoemd, omdat ze de duivelse training direct ondersteunen.
De derde categorie, Brain Training, bevat nieuwe activiteiten, en we hadden vanaf het begin al de bedoeling om deze meer ontspannend te maken. We hebben dit keer geprobeerd veel ontspannende oefeningen toe te voegen, want we wilden dat spelers hier elke dag mee zouden spelen, ongeacht hun precieze doel. We wisten tenslotte nog goed wat het effect van Bacterieën uitroeien5 in Meer Brain Training was.5 Bacterieën uitroeien: Een puzzelspel dat is inbegrepen in Meer Brain Training van Dr. Kawashima: Hoe oud is je brein? Dit op Dr. Mario gebaseerde spel was bedoeld als ontspanning tussen de oefeningen door.
Veel mensen speelden Meer Brain Training alleen maar elke dag omdat ze Bacterieën uitroeien wilden spelen, nietwaar?