Reel Fishing is terug! Dit vervolg op het succesvolle visspel brengt je naar nieuwe, kraakheldere wateren die wemelen van de vissen die niet van echt te onderscheiden zijn. Aan jou de taak om deze joekels te vangen met talloze soorten aas en een verfijnde besturing, waarmee het vissen natuurlijker en realistischer aanvoelt dan ooit! En dat komt goed van pas in de 30 verschillende missies, waarin je alles uit de kast moet halen om die ene vis binnen te halen. Reel Fishing Challenge II is een verbazingwekkende en levensechte ervaring, zorg dus dat je niet achter het net vist!