Reel Fishing is back! This sequel to the smash-hit fishing game takes you to a pristine new freshwater environment teeming with fish that look and move just like the real thing. You'll be taking these wily lunkers on with a huge variety of lures and refined controls that provide the most natural and realistic fishing action yet! And you'll need every advantage you can get, as Reel Fishing Challenge II's 30 varied missions will put your angling abilities to the ultimate test. It's a stunning, true-to-life fishing experience that'll have you hooked!