Block Breaker Deluxe
Bereid je voor op de meest opwindende blokbreker ooit! Block Breaker Deluxe is een bewerking van de klassieke blokbreker met trendy vormgevingen, gezellige atmosfeer en een exclusieve multiplayer-modus. Een keur aan kleurrijke personages en de schitterende graphics bieden verschillende achtergronden als een gezellige bar, dansclub, casino en meer! Speciale stenen, meerdere bonussen, geheime wapens en snelheidvariaties maken dit fascinerende spel nog spannender. De Block Breaker Deluxe-rage is losgebarsten!