Block Breaker Deluxe
Prepare for the frenzy of the coolest block-breaker game ever! Block Breaker Deluxe is a reinvention of the classic arcade brick-breaker game with a trendy graphical style, fun atmosphere, and an exclusive multiplayer mode. Lively characters and amazing graphics provide distinctive settings of the jet-set nightlife, like a cool bar, dance club, casino and more! Special bricks, multiple bonuses, secret weapons, paddle size options, and ball speed variations make this fascinating game even more challenging. The Block Breaker Deluxe rage has arrived!