Airport Mania: First Flight
Maak je vliegtuigen klaar om op te stijgen en voer het bestuur over je eigen vliegveld in Airport Mania! Tank, laat passagiers in- en uitstappen, parkeer wachtende vliegtuigen en repareer beschadigde toestellen. Koop verbeteringen voor acht verschillende vliegvelden en ontvang geweldige bonussen.