World Championship Poker featuring Howard Lederer All-In
Honderden professionele pokerspelers willen de hoofdprijs winnen, maar er kan er maar eentje met álle fiches naar huis gaan.
Ben je het zat om altijd maar te verliezen als je met je maten een vriendschappelijk potje Texas Hold 'em speelt? Oefening baart kunst en World Championship Poker voor de Wii zorgt voor alle oefening die je nodig hebt!
Als je je pokerface echter al volledig hebt geperfectioneerd, zul je het in dit spel op kunnen nemen tegen verschillende internationale pokersterren. Onder hen bevinden zich Amerikaanse toppers als Howard Lederer, Annie Duke, Erin Ness en Robert Williamson III, maar ook de Nederlander Marcel Lüske en de Duitser Thomas Bihl. Daarbij zijn niet alleen de stemmen en uiterlijke kenmerken van deze professionals in het spel opgenomen, maar ook hun speelstijlen en persoonlijke karaktertrekjes. Dit alles geeft het spel een erg authentieke uitstraling.
Nadat je je eigen virtuele personage hebt gecreëerd in de Create-a-Character Mode, kun je aan een reeks toernooien beginnen in de Carreer Mode. Er zijn 19 verschillende pokertypes beschikbaar, waaronder Texas Hold 'em, Five Card Draw, Seven Card Stud en Omaha.
World Championship Poker brengt de enorme spanning van het pokeren om hoge bedragen naar de Wii en combineert dat met het gebruikersgemak van de Wii-afstandsbediening. Je kunt hem gebruiken om rond te kijken en om je partijen te spelen met één hand. Daarbij wijs je de Wii-afstandsbediening omhoog om de inzet te verhogen en naar beneden om te passen.