Dragon Blade: Wrath of Fire
Op sommige momenten moet je vuur met vuur bestrijden, zeker als het aankomt op gevechten met draken! Maar om deze machtige en legendarische schepsels te verslaan, heb je aan vuur alleen niet genoeg. Je hebt het legendarische Dragon Blade nodig.
Dragon Blade: Wrath of Fire stuurt je naar een fantasiewereld die verschroeid is door het toedoen van draken. Dit derdepersoons-actiespel, speciaal ontworpen voor de Wii, dompelt je onder in een wereld vol bovennatuurlijke krachten en verbluffende effecten.
Om de kwaadaardige vuurspuwers te verslaan moet je stukken van het Dragon Blade verzamelen, een zwaard dat de ziel en de vaardigheden van een draak bevat. Middels dit zwaard lanceer je aanvallen in de vorm van een vlammend zwaard, drakenvleugels, drakenklauwen, een drakenstaart, een vuurspuwende kop en meer.
Iedere beweging die je maakt met de Wii-afstandsbediening komt overeen met een beweging op het scherm. Met deze bewegingen ontketen je de drakenkrachten van het zwaard en voer je andere gevechtsbewegingen uit om de kolossale vijanden te verslaan in de zes werelden. Ga missies aan om je wapens krachtiger te maken en de draken voor eens en altijd het zwijgen op te leggen.