Dragon Blade: Wrath of Fire
There are times when you have to fight fire with fire - especially when it comes to battling dragons! But to defeat the mighty creatures of legend, you’ll need more than just fire. You need the legendary Dragon Blade.
Dragon Blade: Wrath of Fire sends you to a fantasy world scorched by the influence of dragons. Created specifically for Wii, the third-person action game immerses you in a world of supernatural powers by using stunning effects.
To defeat the evil fire-breathers, you’ll need to collect pieces of the Dragon Blade, a sword that contains the soul and abilities of a dragon. Through this sword, you’ll unleash attacks in the form of a flaming sword, dragon wings, dragon claws, dragon tail, a fire-breathing head and more.
Every motion you make with the Wii Remote has a corresponding motion on-screen. With these motions you’ll unleash the blade’s dragon powers in addition to other combat movements you’ll need to down colossal enemies throughout six worlds. Embark on missions to upgrade your weapons and finish off the dragons once and for all.