Welkom in de wereld van Sari en Swank, dappere helden die zich een weg banen door een wereld vol uitdagende puzzels en locaties die tot de verbeelding spreken. Ga met Sari en Swank op avontuur en help ze met het omzeilen van hindernissen, terwijl het tweetal zich op minimaal-invasieve chirurgie concentreert.
Leid Sari en haar robots door een uitgebreide wereld vol uitdagingen. Verzamel grondstoffen en vind voor elke puzzel een oplossing. Sla ondertussen vijandelijke aanvallen af, en houd de omgeving goed in de gaten.
Underground is een innovatieve game van Grendel Games. De game biedt "serieus vermaak" en meeslepende gameplay. Bovendien kun je in Underground je minimaal-invasieve chirurgische vaardigheden oefenen.