Underground
Welcome to the world of Sari and Swank, brave heroes in a world filled with challenging puzzles and fascinating locations. Accompany Sari and Swank in their quest and help them navigate and overcome obstacles, all the while subconsciously honing your laparoscopic surgery skills.
Guide Sari and her robots through an elaborate world of challenges. Gather resources and build your own custom solution for each puzzle, all the while fighting off enemies and environmental threats.
Underground is an innovative serious game by Grendel Games. This game is truly a 'seriously entertaining' experience, offering a fun and immersive entertainment game that's also capable of training motor skills.