Letter Quest Remastered
Letter Quest Remastered is een turn-based RPG met adembenemende graphics, intelligent opgezette woordpuzzels en twee fantastische soundtracks. Gebruik je talenkennis om te overleven.
Grimm en Rose, twee demonen die de zielen van overledenen verzamelen, hebben je hulp nodig om meer dan 30 soorten monsters, spoken en boosaardige konijnen te verslaan met de kracht van woorden. Vernietig je vijanden met tal van upgrades, wapens, boeken en meer.
Spel woorden om het in meer dan 40 levels op te nemen tegen monsters en verzamel edelstenen waarmee je upgrades kunt kopen. Je kunt ook je geluk beproeven in de uitdagende Endless Mode. Hoe ver denk jij te komen?