Letter Quest Remastered
Letter Quest Remastered is a turn-based RPG featuring high quality artwork, clever wordplay and the ability to choose between two great soundtracks. Use your linguistic skills to survive!
The grim reapers, Grimm and Rose, need your help to defeat a legion of over 30 monsters, ghosts and evil bunnies using the power of words. Demolish your foes with tons of upgrades, weapons, books and more.
Spell out words to battle monsters across 40 stages and earn gems that can be used to purchase upgrades! You can also try your hand at the challenging Endless mode – how far can you get?