WORLD HEROES 2
World Heroes 2 is een vechtspel dat werd uitgegeven in 1993 door ADK, met personages gebaseerd op helden uit de geschiedenis, zoals Hanzou, Janne en Captain Kidd. Er zijn in totaal 14 personages.
Normal Mode is de standaard match met twee rondes, maar Death Match Mode is extremer dan de gelijkgenaamde stand van het vorige spel, met een sudden death-systeem van 10 tellen.