WORLD HEROES 2
World Heroes 2 is a fighting game released in 1993 by ADK, featuring characters based on heroes throughout history like Hanzou, Janne and Captain Kidd – there are 14 characters in all from which to choose.
Some gameplay features of this game include the ability to throw back and reflect projectiles, making it a simple yet in-depth play system.
One unusual aspect is the introduction of two game modes, each with different sets of rules. Normal Mode is the standard best-of-three bouts type match, and Death Match Mode is more extreme than that of the previous title, with a 10-count sudden death system. These two modes make for thrilling and fervent battles that will keep you playing over and over!