Lunar Pool
Lunar Pool, nu voor de Virtual Console, is een poolspel als geen ander. In plaats van de bekende, rechthoekige tafel, speel je dit NES-spel op dertig tafels met verschillende vormen en kun je de wrijving aanpassen.
Je kunt dit bijzondere, futuristische sportspel op drie verschillende manieren spelen: in je eentje, tegen een vriend of tegen de computer.