Lunar Pool
Lunar Pool, out now on Virtual Console, is a pool game with a difference. Instead of using a standard rectangular table, this NES game features 30 differently-shaped tables and adjustable friction.
This futuristic spin on the classic sport also includes three game modes: single-player, versus a friend and versus the computer.