DoReMi Fantasy - Milon’s DokiDoki Adventure
Stap in de schattige sprookjeswereld Fantasia in dit spannende actie-/platformspel voor de Super Nintendo! Op een dag brengt het elfje Aeris de bewoners van het dorpje Piccolo vreselijk nieuws: alle liedjes en muziek zijn uit het woud verdwenen! Uit het niets verschijnt de demon Amon, die Aeris grijpt en er met haar vandoorgaat. Er rest de dappere Milon, gewapend met slechts zijn zeepbellen, niets anders dan op zoek te gaan naar zijn ontvoerde vriendin. Tijdens zijn reis zal hij vijf legendarische muziekinstrumenten en sterren moeten verzamelen door Amons dienaren te verslaan, die al net zo gevaarlijk zijn als hijzelf! Laat je door de heldere kleuren en leuke muziek meeslepen in dit grappige, vrolijke spel! Alleen jij en Milon kunnen de muziek terugbrengen naar het woud van Piccolo! Het spel is voorzien van Japanse schermteksten.