DoReMi Fantasy - Milon’s DokiDoki Adventure
Dive into the cute fairy-tale world of Fantasia for this exciting Super Nintendo action-platformer game!
One day in the village of Piccolo, the villagers hear terrible news from the fairy Aeris: songs and music have disappeared from the forest! Suddenly the demon Amon appears, grabs Aeris and vanishes with her. And so, with his bubble shooter as his only weapon, the brave Milon embarks on a journey to rescue his kidnapped friend. And what's more, along the way, he’ll need to retrieve five legendary instruments and stars by defeating the nefarious Amon’s equally dangerous minions.
Let the bright colours and catchy music draw you into this fun, comical and charming game! Only you and Milon can bring the music back to the Piccolo forest!