Mobo en Robo Bonanza genieten van hun favoriete TV-show als het beeld opeens begint te kraken en het schaduwachtige silhouet verschijnt van een mysterieuze vreemdeling. De vreemdeling vraagt hen bepaalde objecten te verzamelen die hij in verschillende gebouwen heeft geplaatst, om zo zijn beveiliging te testen. Als ze de objecten succesvol kunnen verzamelen zullen Mobo en Robo worden beloond. De twee antwoorden zelfverzekerd dat ze het klusje binnen drie minuten geklaard zullen hebben. Echter, ze weten niet dat elk gebouw stampvol zit met bewakers die het alarm af zullen laten gaan als ze hen betrappen. Een grote beloning zal uitgaan naar diegene die Mobo en Robo kan arresteren. Gelukkig zijn zowel Mobo als Robo uitgerust met kogels die de bewakers voor een paar seconden kunnen uitschakelen. Help de beruchte Bonanza Bros. een verscheidenheid aan locaties te infiltreren, waaronder banken en villa's en casino's, en zorg dat je niet gepakt wordt!