Mobo and Robo Bonanza are enjoying their favorite television show when the picture crackles and a shadowy figure of a mysterious stranger appears on screen. This figure asks them to collect certain items that he has placed inside various buildings to test his security force. If they return the items successfully, Mobo and Robo will be rewarded. The two of them state that they will get the job done in just three minutes. However, little do they know that each building is packed with security guards who will raise the alarm if they are caught red-handed. Fortunately both Mobo and Robo are equipped with bullets that can knock the guards unconscious for a few seconds. A huge reward will be given out if Mobo and Robo are apprehended. Help the infamous Bonanza Bros. infiltrate a number of different locations ranging from banks to mansions to casinos and don't get caught!