Digital Champ
Digital Champ is een first-person boksgame die zich afspeelt in de nabije toekomst. Spelers beleven hier de wrede intensiteit van de boksring en moeten Mother Computers plan om de mensheid te veroveren verijdelen. Infiltreer vijandelijk gebied en gebruik je boksvaardigheden om de vijand te vernietigen.
Gebruik een arsenaal aan linkse en rechtse stoten, hoekstoten, opstoten en drie vernietigende ‘Devastator-stoten’. Blokkeer en ontwijk de aanvallen van je tegenstander en wacht op de kans om hem knock-out te slaan. Beheers deze technieken en versla de meest geduchte tegenstander van allemaal: Digital Champ!