Trailblazers
Bereid je voor op razendsnelle, kleurrijke races in Trailblazers, de allereerste coöperatieve arcade-racer. Je kunt dynamische racelijnen schilderen op het circuit. Wanneer je teamgenoten daar overheen racen, krijgen ze een boost. Speel het slimmer en sneller dan je tegenstanders om als eerste de eindstreep te bereiken. Hoe meer je schildert, hoe sneller je gaat!
Trailblazers is een innovatief coöperatief raceavontuur met baanbrekende gameplay. Racend in teams van maximaal drie-tegen-drie kunnen spelers het circuit beschilderen om de beste racelijnen te creëren en de verf gebruiken voor waanzinnige snelheden. Race met flair en stijl om skillpunten te verzamelen en de winst op te strijken! Geniet met maximaal zes spelers online van de razendsnelle actie, of speel lokaal op een gesplitst scherm met maximaal vier spelers, aangevuld met online-spelers of computergestuurde tegenstanders.