Trailblazers
Get ready for high-speed thrills with an explosion of colour in Trailblazers, the first-ever second-to-second co-operative arcade racer. Paint the track as you go to dynamically change the racing line, boost on your team's colour and outwit the opposition in a sprint for the finish. The more you paint, the faster you can go!
Trailblazers is an innovative co-operative racer with groundbreaking on-track gameplay. Racing in teams of up to three-versus-three, players paint the track to create the best racing line, then use that paint to boost up to insane speeds. Drive with flair and style to gain skill points and blaze your way to victory! Experience blistering high-speed action with up to six players online, or locally via split-screen for up to four local players with additional online or AI-controlled challengers.