The Alliance Alive HD Remastered
Beleef de wereld van The Alliance Alive HD Remastered in een nieuw licht! Vernieuwde beelden, een bijgewerkte interface en meer wachten je in dit epische verhaal van beproevingen en triomfen.
De mensheid is versplinterd door een inval van Daemonen uit een andere dimensie. Om hun thuis terug te veroveren, moet een onwaarschijnlijke groep helden samenwerken om een revolutie te ontketenen. Verken diverse door Daemonen beheerste rijken, toon je innerlijke kracht in het heetst van de strijd en vorm bondgenootschappen om een strijdmacht te vormen die de binnendringende krachten kan weerstaan.