Bomberman is terug en klaar om te knallen op de Nintendo Switch!
Laat de strijd losbarsten in Super Bomberman R, want de klassieke serie is terug op de Nintendo Switch. De regels zijn hetzelfde gebleven, maar alles zit in een nieuw jasje: geniet van 3D-levels, HD-graphics en online multiplayer*.
In Super Bomberman R ren je door een labyrintisch raster terwijl je bommen plaatst om tegenstanders op te blazen en power-ups verzamelt om je vaardigheden te verbeteren.
In de lokale en online* multiplayer, voor maximaal acht spelers, is het iedere bommenwerper voor zich. Je kunt de strijd aangaan in de tv-stijl, tot acht Nintendo Switch-systemen met elkaar verbinden voor multiplayer in de handheldstijl, of zelfs lokaal multiplayer spelen op één scherm, waar je ook bent, in de tafelstijl.** Kun jij je hoofd koel houden, of heb je een kort lontje?
Liever in je eentje knallen? Geen probleem! Super Bomberman R bevat ook een Verhaalstand, met volledig ingesproken filmpjes en meer dan 50 levels. Reis af naar uiteenlopende locaties, van fabrieken tot overwoekerde tempels, waar je meer dan grote explosies zult moeten gebruiken om de klus te klaren. Activeer schakelaars, verzamel sleutels en neem het op tegen enorme eindbazen in de grootste uitdaging die de Bomberman-strijders ooit voor hun kiezen hebben gekregen. Je kunt zelfs een vriend of vriendin een Joy-Con aanreiken voor een coöperatieve ervaring.