Paw Patrol: Mighty Pups Save Adventure Bay!
Er is een meteoor neergestort die de pups megakrachten heeft gegeven... en van Avonturenbaai een megapuinhoop heeft gemaakt. Nu is het de taak aan jou en de pups om hun krachten, reddingsvaardigheden en gadgets in te zetten om de stad weer net zo PAWtastisch te maken als hij was.
Ga op een superheroïsche missie met de Mighty Pups en gebruik de megakrachten van het hele PAW Patrol-team, zoals Chase' supersnelheid, Marshalls megahitte en Skyes wervelwind. Verken de stad en reis naar Jakes resort, Trackers jungle en verder. Met een hele stad die je kunt helpen en multiplayerplezier voor 2 spelers is Avonturenbaai nu interactiever dan ooit.