Paw Patrol: Mighty Pups Save Adventure Bay!
A fallen meteor has given the pups mighty powers – and left Adventure Bay in a mighty mess. Now, it’s up to you and the Pups to use their powers, rescue skills and gadgets to make the town PAWsome again!
Embark on a super-heroic mission with the Mighty Pups and Chase’s Super Speed, Marshall’s Mighty Heat, Skye’s Whirlwind Power and the whole mighty PAW Patrol team. Explore the town and journey to Jake’s resort, Tracker’s jungle and beyond. With a whole town to help out and 2-player co-op fun, Adventure Bay has never been so interactive!