Paddenstoelenperikelen
Dit is het verhaal van een onverwachte ontmoeting tussen Mario en de knettergekke Rabbids. Het Paddenstoelenrijk is omgewoeld door een mysterieuze draaikolk die de Rabbids naar dit vredige land heeft gevoerd.
Om de rust in het verwarde Paddenstoelenrijk te herstellen moeten Mario, Luigi, prinses Peach en Yoshi samenwerken met vier Rabbids met unieke persoonlijkheden! Reis door vreemde werelden vol munten om te verzamelen en allerlei puzzels om op te lossen.
Ga op pad met deze acht helden in een hilarisch avontuur terwijl je allerlei verwijzingen naar klassieke Mario-games tegenkomt… en natuurlijk talloze ondeugende Rabbids!
Maak gebruik van de omgeving om je vijanden te slim af te zijn! Zoek dekking achter objecten om langeafstandsaanvallen te vermijden, spring door Rabbid-vormige buizen om je snel over het slagveld te verplaatsen, en ga helemaal los met de unieke vaardigheden van je helden.
Elke held heeft zijn eigen speciale moves, statistieken en technieken die het tij kunnen keren en je speelstijl bepalen. Maak gebruik van Mario's grote aanvalskracht om sterke vijanden te verslaan, houd je team op de been met de genezende krachten van Rabbid Peach en wees aanstormende vijanden te snel af met Luigi's beweeglijkheid. Je bepaalt zelf hoe je team eruitziet!
Geef een Joy-Con aan een vriend en speel verschillende coöperatieve uitdagingen in de lokale multiplayer, en stel je vaardigheden op de proef met drie moeilijkheidsniveaus. Bestuur ieder twee helden terwijl je je een weg baant door speciaal ontworpen levels vol nieuwe strategische mogelijkheden!