Ice Age Scrat's Nutty Adventure
Scrat, de favoriete sabeltandeekhoorn uit Ice Age, gaat weer een gloednieuw avontuur tegemoet! Een mysterieus mechanisme in een eeuwenoude Scratazon tempel heeft zijn allergrootste bezit opgesloten – en de enige manier waarop hij het terug kan krijgen is door vier legendarische kristallen noten te vinden, die verspreid zijn over het land.
Het is aan jou om Scrat door een hilarisch 3D-actie-avontuur te leiden, waarbij je boosaardige, prehistorische wezens zult tegenkomen, gekke calamiteiten moet overleven en de ontbrekende relieken moet terugbrengen naar de rechtmatige eigenaar.
Maak je klaar om allerlei klassieke Ice Age-locaties te bezoeken, waar je van ijspegel tot ijspegel sprint, spuitende geisers moet omzeilen, over brandende lava heen springt en tot ongekende hoogten reikt, en dat allemaal met de hilarische slapstick acrobatiek van Scrat. Misschien ontmoet je onderweg zelfs enkele bekende Ice Age-vrienden!
Verken allerlei locaties om schatten te ontdekken waardoor je speciale krachten krijgt en waardoor Scrat hoger kan springen, zwaardere voorwerpen kan pakken en elke schat kan vinden.
Er is moed voor nodig om de kristallen noten te kunnen krijgen! Stroop je mouwen maar op, want je moet het opnemen tegen gevaarlijke wolven, enorme insecten, grote prehistorische eindbazen en – nóg erger – het eeuwigdurende ongeluk van Scrat!