Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
Drie iconische steden, drie epische verhalen. Speel de baanbrekende klassiekers van de originele Grand Theft Auto-trilogie: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: San Andreas, in de verf gezet voor een nieuwe generatie met een keur aan verbeteringen, zoals geweldige nieuwe belichting, omgevingsupgrades, texturen in hoge resolutie, een verbeterde draw distance, het besturings- en richtsysteem van Grand Theft Auto V en nog veel meer.
Opmerking: je hebt een internetverbinding nodig om bepaalde content te downloaden voor de gamecardversie van Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition.
De inhoud van deze videogame is puur fictief en is niet bedoeld als weergave van bestaande gebeurtenissen, personen, zaken en/of organisaties. Elke gelijkenis berust geheel op toeval en houdt geen sponsorship of goedkeuring in.