Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition
Three iconic cities, three epic stories. Play the genre-defining classics of the original Grand Theft Auto Trilogy: Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City and Grand Theft Auto: San Andreas updated for a new generation, now with across-the-board enhancements including brilliant new lighting and environmental upgrades, high-resolution textures, increased draw distances, Grand Theft Auto V-style controls and targeting, and much more, bringing these beloved worlds to life with all new levels of detail.
Please note: an internet download is required for the physical version of Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition.
This game is fictional; any similarities to real-world places, people, or entities is coincidental and does not imply any third-party sponsorship or endorsement of game content.