Fitness Boxing
Belangrijk: vanaf 30 november 2023 om 23:59 uur zal het niet meer mogelijk zijn om de downloadversie van Fitness Boxing te kopen of de demo te downloaden. Gebruikers die de software al hebben gekocht, kunnen deze na die tijd wel blijven spelen en opnieuw downloaden en software-updates blijven downloaden.
Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise is fit voor de Nintendo Switch, met nieuwe liedjes en oefeningen, drie nieuwe trainers en de mogelijkheid om de spelstand Daily Workout met z'n tweeën te spelen!
Het is tijd om in beweging te komen met Fitness Boxing voor de Nintendo Switch! Werk jezelf in het zweet in dagelijkse, op boksen gebaseerde workouts met opzwepende muziek, waar en wanneer je maar wilt!
Of je nu fitter wilt worden, je gezondheid wilt verbeteren, bepaalde lichaamsdelen wilt aanpakken of gewoon lekker actief wilt zijn met een vriend, neem een Joy-Con (of twee) ter hand en boks op de beat terwijl je je fitnessdoelstellingen probeert te halen.
Om je te helpen bij het behalen van je doelstellingen houdt Fitness Boxing je prestaties op een aantal manieren bij. Zo kun je bijvoorbeeld zien hoeveel klappen je hebt uitgedeeld en hoeveel calorieën je ongeveer hebt verbrand. Gebruik je workoutscores en star-ratings als basis om jezelf te verbeteren!
Wil je gewoon een lekkere workout doen? In Free Training kun je zelf bepalen hoe en wanneer je traint. Richt je op bepaalde lichaamsdelen, zoals je rug, borst, schouders en benen, of doe een workout voor je hele lichaam, waar je ook bent! Je kunt ook het tempo en de intensiteit van je workout aanpassen.