Were you looking for Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise?
Important: From November 30th, 2023, at 23:59 (UK time), it will no longer be possible to purchase the digital version of Fitness Boxing or to download the demo. Users who have already purchased the software can continue to play or re-download the software and to download software updates beyond that time.
Fitness Boxing 2: Rhythm & Exercise has punched its way onto Nintendo Switch, featuring new songs and exercises, three new trainers and the ability to enjoy Daily Workout mode in two-player co-op!
It’s time to get moving in Fitness Boxing for Nintendo Switch! Work up a sweat in daily, boxing-based workouts to some smashing tunes – anytime, anywhere!
Whether it’s becoming more fit, improving general well-being, targeting specific areas of the body, or simply getting active with a friend, grab a Joy-Con (or two!) and box to the beat as you work towards the fitness goals you’ve set.
To help you achieve your targets, Fitness Boxing tracks your performance in a number of ways, like the number of punches thrown and estimated calories burned. Use your workout scores and star-ratings as a baseline to improve!
Simply want to work out without any goals in mind? In Free Training, you can choose how and when you want to sweat it out. Target certain body parts such as your back, chest, shoulders, and legs, or engage everything in an all-body workout, wherever you are! You can also change the speed and intensity of your workout to suit your goals.
This product can only be purchased until November 30th, 2023, at 23:59 (UK time).