DRAGON BALL Z : KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET
・Ga verder na de geschiedenis van Dragon Ball Z en ervaar 2 extra baasgevechten met de New Power Awakens set! Krijg de kracht van de goden onder de knie om Lord Beerus uit te dagen en vecht zelfs tegen Golden Frieza met de kracht van Super Saiyan Blue!