DRAGON BALL Z : KAKAROT + A NEW POWER AWAKENS SET
・Go beyond the history of Dragon Ball Z and experience 2 additional boss battles, with the New Power Awakens set! Master the power of the gods to challenge Lord Beerus and go even beyond to fight Golden Frieza with the power of Super Saiyan Blue!