Bubble Bobble 4 Friends: The Baron is Back!
De populaire draken Bub en Bob zijn terug! Dit is het nieuwste deel van de legendarische TAITO-reeks: Bubble Bobble 4 Friends!
Spring alleen of in de coöpstand voor maximaal 4 spelers met je bellenblazende draak door 100 levels om de boze tovenaar Bonner en zijn handlangers te verslaan. Met de bubbels kun je niet alleen tegenstanders vangen, ze zijn ook een transportmiddel voor je draak om hoger gelegen gedeeltes te bereiken.
Ook is de originele arcadegame Bubble Bobble uit 1986 inbegrepen, dat de harten van spelers wereldwijd veroverde en waarvan fans vandaag de dag de titelmelodie nog kunnen neuriën.