Bubble Bobble 4 Friends: The Baron is Back!
The popular dragons Bub and Bob are back! Bubble Bobble 4 Friends is the latest game in the legendary Bubble Bobble series from Taito.
Play alone or with up to 3 friends in couch co-op mode and jump your bubble dragons through 100 levels to defy the wicked magician Bonner and his henchmen. The bubbles don't just let you trap your opponents, either – your dragons can also jump on them to reach higher platforms.
The original Bubble Bobble arcade game from 1986 is also included, which captured the hearts of players around the world and still has fans humming its title melody today.