Stel je voor, elke ochtend je wordt wakker tijdens de feestdagen en je mag een nieuw fantastisch kalotje openen. Een kalotje waar je de hele dag mee kan spelen, oneindig lang en iedere dag weer. 25 verschillende cadeautjes, 25 verschillende games, die je allemaal dat bijzondere kerstgevoel geven.
DE VOLLEDIGE KERST ERVARING – Open elke dag een nieuw cadeau voor het echte Advent-gevoel. Te enthousiast en kan je niet wachten? Je hebt ook de optie om alle cadeaus onmiddellijk te openen.
ZES UITDAGENDE GAME MODI – 25 games verdeeld over verschillende gametypes: Match 3, Candy Lines, Kerstpuzzels, 2048 Presents, Pixel Art en Xmas Sudoku. Elke dag kan je nieuwe speel je een nieuwe game!
SPEEL MET VRIENDEN EN FAMILIE – 25 dagen vol met uitdagende games waarvan je er veel kan spelen in 2-speler multiplayer voor eindeloos Kerstplezier!