ghostpia Season One
Ze zeggen dat het een ideaal stadje is, een echte utopie voor geesten... maar is dat wel zo? Kun je deze plek echt een utopie noemen? Sayoko wil dolgraag terug naar huis, maar dat is moeilijker dan het lijkt. Sayoko heeft genoeg te doen, ze moet vergeten herinneringen terugvinden en een mysterieus meisje onderzoeken.
Ghostpia is een kinetische visual novel met kleurrijke visuals die eruitzien als een prentenboek. Ghostpia bevat glitches en ruis en is vervuld van een diepgaand gevoel van verlangen en nostalgie. Volg Sayoko's fascinerende verhaal waarin ze naar antwoorden zoekt in dit verlaten stadje dat is omgeven door een enorme woestijn van sneeuw en waar het haar maar niet lukt om in de spookachtige sfeer te passen.