forma.8
Maak kennis met forma.8, een kleine verkenningssonde die op een afgelegen planeet is gestrand. Het is jouw taak om zonder krachten, wapens of aanwijzingen een krachtige, ondergrondse energiebron te vinden en je missie te voltooien.
Op het eerste gezicht lijkt de planeet vreedzaam, maar de plaatselijke bevolking wordt al snel vijandig. forma.8's schilden beschermen hem niet alleen tegen schade, maar kunnen ook bommen lanceren: plaats een bom, zorg dat je in de juiste positie staat en activeer je schilden om hem te lanceren. Zo kun je vijanden en breekbare delen van de omgeving vernietigen!