Dit vredige land wordt overspoeld door monsters. Jij bent een Star-Soul-held en een van de weinige gezegenden die het kwaad kan verdrijven.
In Zoeti beschik je over een stok kaarten waarmee je combinaties kunt maken (pair, full house, royal flush, etc) om skills te activeren om vijanden aan te vallen of je te verdedigen. Verbeter je arsenaal verder via gevechten en tijdens ontdekkingstochten.
Het bloed van een dode god stolt tot monsters die over het land struinen, vrome burgers bedreigen en de eenvoudige levens die ze leiden verstoren. Lukt het jou, een Star-Soul-held, om ze te beschermen tegen de of verwoesting van het kwaad?
In Zoeti moet je de verdediging van de vijand openbreken, en je moed en vastberadenheid bij elkaar rapen om de achterbakse vijanden die je tegenkomt te slim af te zijn. Gebruik je set speelkaarten om skills te activeren, vijanden aan te vallen en jezelf te verdedigen met kaartcombinaties. Denk dan aan een pair, een full house of een straight flush. Via gevechten, ontdekken en slimme besluiten nemen, upgrade je en verbeter je je kaarten om de lastigste uitdagingen die Zoeti te bieden heeft aan te gaan.
Een eerbare ridder die is toegewijd aan de bescherming van de zwakken en een bolwerk vormt tegen het kwaad. Valentina blokkeert inkomende aanvallen met haar trouwe schild en rijgt de spierbundels aan haar zwaard. Speel als Valentina als je het leuk vindt om het langer vol te houden dan tegenstanders en ze tegemoet te treden met verpletterende kracht.
Een ongrijpbare bedrieger. Alves weet hoe ze de snelste aanvallen van haar vijanden moet pareren, de meest verwoestende inslagen moet ontwijken en hen moet laten bloeden voor elke uithaal. Speel als Alves als je graag je tegenstanders te slim af bent met sluwe trucjes en dodelijke combo's.
Nicora is een vindingrijke magiër en combineert de ruwe kracht van elementair vuur, ijs en bliksem om haar tegenstanders te verbranden, bevriezen en shockeren. Speel als Nicora als het beteugelen van de primaire kracht van angstaanjagende magie je de beste manier lijkt om de beproeving van de goden te weerstaan.
Een royal flush - Elke vaardigheid is gekoppeld aan een pokerhand; hoe complexer de hand, hoe krachtiger de vaardigheid!
Creëer een krachtig arsenaal - Upgrade, koop of ga op zoek naar skills voor je potjes. Ontdek nieuwe synergiën om je tegenstanders te baas te zijn en creëer mechanisch rijke strategieën.
Je keuzes hebben consequenties - Zet alles op het spel met een zwaar gevecht met een uitzonderlijke beloning, of kies de makkelijke weg met een gegarandeerde overwinning.
Maak kennis met pluizige vriendjes - Van Winfred de vrolijke herbergier met een enorm geheim tot Rabelle, de sluwe schavuit die je net zo makkelijk helpt als voor de gek houdt.