Yooka-Laylee
Ga met vriendenduo Yooka (de groene) en Laylee (de gevatte vleermuis met de grote neus) op een episch avontuur om de zakelijke engerd Capital B te dwarsbomen. Hij is namelijk van plan om alle boeken ter wereld op te slokken... en er pure winst mee te maken!
Met een arsenaal aan speciale vaardigheden gaan onze helden een grote reeks puzzels en platformuitdagingen aan. Ga op zoek naar Pagies, de gouden prijs, om prachtige nieuwe werelden te openen en uit te breiden, elk stampvol maffe figuren, enorme bazen, mijnkar-uitdagingen, arcadespellen, quizshows, multiplayergames... en nog veel meer!