Yooka-Laylee
Explore huge, beautiful worlds, meet (and beat) an unforgettable cast of characters and horde a vault-load of shiny collectibles as buddy-duo Yooka (the green one) and Laylee (the wisecracking bat with the big nose).
Embark on an epic adventure to thwart corporate creep Capital B and his devious scheme to absorb all the world’s books...and convert them into pure profit!
Using their arsenal of special moves, our heroes will tackle a huge variety of puzzles and platforming challenges in their search for Pagies, the golden bounty used to unlock – and expand – stunning new worlds, each jammed to the gills with oddball characters, hulking bosses, minecart challenges, arcade games, quiz shows, multiplayer games and much more!
Get ready for the full Yooka-Laylee experience, with all the updates, including the much requested camera and voice patch! Gear up with up to four Joy-Con controllers for some multiplayer madness in Rextro's Arcade*.