Wild West Crops
Wild West Crops is een mini-metroidvania-game in retrostijl die het verhaal vertelt van El Gatito, een coole kat die tegen gemuteerde gewassen vecht om Meowtown te redden.
Het was een rustige nacht, zoals elke nacht in Meowtown. Plotseling viel er een gigantische radioactieve meteoor op de plantages van de stad en veranderden de gewassen in mutanten die alles om hen heen wilden vernietigen. Nu is het aan El Gatito om de stad te redden van deze verschrikkelijke groenteplaag!
Jij bent El Gatito en reist langs talloze locaties uit de tijd van het Wilde Westen, op zoek naar krachtige voorwerpen om je te helpen je vijanden te verslaan.