Wild West Crops
Wild West Crops is a retro-style mini metroidvania game that tells the story of El Gatito, a cool cat who fights against mutant crops to save Meowtown.
It was a peaceful night, like any other in Meowtown, suddenly a giant radioactive meteor fell on the city's plantations turning the crops into mutants who wanted to destroy everything around them. Now, it's up to El Gatito to rescue the city from this terrible vegetable menace!
Playing as El Gatito, you will travel through numerous locations during the Old West period, searching for powerful items to help you defeat your foes.