In de wildernis kun je verschillende wapens gebruiken, vechten met talloze monsters uit alle richtingen, constant materialen en gouden munten verzamelen, verschillende wapens, uitrusting, spreuken kopen en Buffs met verschillende functies stapelen om jezelf sterker en sterker te maken, om de monsters die binnenkomen als een vloed te verslaan. Verzamel verschillende materialen, maak granaten en bommen, bouw hun eigen torens en vorm een onoverwinnelijke positie door de torens voortdurend te versterken. Wanneer je sterker wordt, heb je een laatste confrontatie met de baas van de vijand!
Je kunt de duur van het spel aanpassen, onbeperkt wapens en uitrusting verzamelen en je eigen torentje bouwen.
Dit is een overlever gevecht en toren defense spel. Het heeft tientallen verschillende melee- en langeafstandswapens en een verscheidenheid aan spreuken, tientallen verschillende apparatuur en Buffs om zijn vermogen te versterken. Het kan verschillende materialen verzamelen, granaten en bommen maken, multifunctionele torens bouwen en verschillende torenverdedigingsposities vormen om te vechten. In het constante gevecht kun je hogere moeilijkheidsgraden uitdagen.