Verval en vandalisme kunnen niet verhullen hoe prachtig en bijzonder de voorwerpen zijn, maar waar komen de brandende fakkels en andere tekenen van leven vandaan? Het is aan jou om het verschrikkelijke geheim van het wassenbeeldenmuseum te onthullen en een eeuwenoud kwaad te verslaan!