Wax Museum
The marks of time and vandalism don’t hide the beauty and extraordinariness of the exhibits, but where did the burning torches and other signs of life come from? It’s up to you to reveal the terrible secret of the Wax Museum and defeat an ancient Evil!
Colorful scenery, animation, and 3D visual effects will make your adventure vivid and fun. Those with a competitive streak can collect bonuses for speed and repeat the quest with new puzzles.